پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261601
اميدآفريني بين مردم يک سازوکار اساسي است/ روابط عمومي‌ها يکي از پرچم داران اصلي جهاد تبيين
تاریخ انتشار : 1401/08/10 11:35:24
نمایش : 738
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اميدآفريني بين مردم يک سازوکار اساسي است و با خبررساني به‌موقع، صريح و صحيح بايد به سمت اطلاع رساني به مردم پيش برويم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار محسن حسين ميرزايي در مجمع عمومي روابط عمومي‌هاي استان چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: روابط عمومي‌ها پيشران و پيشاني هر مجموعه و هر اداره‌ايي هستند.
 
وي افزود: اميدآفريني بين مردم يک سازوکار اساسي است و با خبررساني به‌موقع، صريح و صحيح بايد به سمت اطلاع رساني به مردم پيش برويم.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: کارها و فعاليت‌هايي که در ادارات و شهرستان‌ها انجام مي‌گيرد بايد به اطلاع مردم برسد و مغفول نماند.
 
حسين ميرزايي عنوان کرد: روابط عمومي‌ها يکي از پرچم داران اصلي جهاد تبيين به شمار مي‌روند.
 
وي خاطرنشان کرد: همگرايي در بين روابط عمومي‌ها در يک موضوع يا حادثه بسيار مهم است.
 
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: بايد فرهنگي را در استان جاري کنيم که يکديگر را تکريم کنيم، همچنين مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي بايد روابط عمومي‌هاي خود را در همه زمينه‌ها تقويت کنند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html